آراي احتمالي ديدار پرسپوليس - تراكتور؛ محروميت و جرايم مالي

شعارهاي نژادپرستانه، فحاشيهاي زشت و زننده، پرتاب سنگ، سرهاي شكسته و چشم هواداري كه نابينا شد؛ اينها تنها بخشي از اتفاقات بازي جنجالي و پُرحاشيه هفته گذشته پرسپوليس مقابل تراكتور است، ديداري كه در زمين به سود سرخپوشان تهراني به پايان رسيد، اما اتفاقات تلخ آن باعث شد تا پروندهاي قطور از حساسترين بازي هفته هفدهم ليگ برتر در كميته انضباطي فدراسيون فوتبال به جريان بيفتد.
كميته انضباطي چند جلسه اضطراري در روزهاي گذشته براي رسيدگي به اتفاقات اين بازي برگزار كرده و براي صدور رأي نهايي، در انتظار پاسخ چند استعلام از نهادهاي برگزاركننده مسابقه است.
ظاهراً مهمترين موضوع مورد بحث در جلسات كميته انضباطي، سر دادن شعارهاي نژادپرستانه از سوي برخي هواداران و همچنين پرتاب سنگ و مجروح شدن چندين هوادار بوده است، اتفاقاتي كه احتمالاً منجر به اعلام يك رأي سنگين عليه دو تيم پرسپوليس و تراكتور خواهد شد.
با توجه به فحاشيهاي هواداران پرسپوليس در ديدار با تراكتور، قطعاً محروميت تعليقي هواداران آقاي اين تيم كه به دليل اتفاقات ديدار با تيم هوادار در نظر گرفته شده بود، در ديدار بعدي سرخپوشان به اجرا در خواهد آمد.
همچنين با توجه به پرتاب سنگ از سوي هواداران تراكتور و شعارهاي هواداران پرسپوليس، احتمال بدون تماشاگر شدن ديدار رفت و برگشت فصل آينده دو تيم نيز وجود دارد و بايد ديد كميته انضباطي چه تصميمي درباره آن خواهد گرفت.
علاوه بر اين اتفاقات، شايعاتي نيز راجع به احتمال 3 بر صفر شدن اين مسابقه به سود تيم تراكتور مطرح شده بود كه پيگيريها نشان ميدهد چنين چيزي اصلاً صحت ندارد. با توجه به اينكه مسابقه در وقت قانوني خود به اتمام رسيده، تغييري در نتيجه بازي اعمال نخواهد شد و فقط با متخلفان برخورد خواهد شد.
شنيده ميشود احتمالاً رأي ديدار پرسپوليس - تراكتور پس از جلسه روز چهارشنبه كميته انضباطي اعلام خواهد شد.
برچسب: